Shit pommes!

Hällo ävrybådy!
Känner mig bättre nu! Så nu kommer nog bloggandet tillbaks! Fast känns så jävla meningslöst att skriva om vad man gör på dagarna. Vem vill höra om de liksom :S Ska försöka piffa till bloggen lite (menar INTE designen, sånt kan inte jag!). Skriva lite roligare inlägg och lite roligare bilder kanske. Ska nog börja ta me vanliga lilla digitalkameran till skolan kanske. Systemen känns lite väl klumpig för att ta me. Tror jag... Joo men de göre xD Men digitalkameran följer nog med mer hoppas jag. Annars får de väl bli vanliga mobil bilder. Fast ibland så funkar de ju inte att lägga in bilder från mobilen till datan... Intressant (GRYM stavning!!!!)...


Håller på att lägga in lite knasiga grejer från mobilen. Sen måste jag lägga in videosarna på den där grejen och sen kommer dom upp här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0