The boat that rocked

Har på the boat that rocked i bakrunden samtidigt som jag laddar upp videos som senare kommer ut här.

FLIPP på att hotmail inte vill spara mitt lösen så jag måste skriva de varje gång.

Här kommer lite bilder.























W.T.F??? Hahahahahahaha, vet inte VARÖR denna bild finns på min mobil men den är iaf skickad. Antar att ebba, på bilden, har skickat den av någon anledning xD Eller så kan de va bella. Ingen aning. Ser iaf ut att utspela sig på en naturlektion (den halva kroppen i bakrunden)

Gissa hur detta hände.. Vi satt vid bion i skolan. Jag åt mandarin och slängde skalen lite random. Sen när jag är klar och vi ska gå ser vi att skalen ligger som en gubbe! ÄRE INTE COOLT!?!?!? SÅG PRECIS ATT LÖVET E JU FÖR FAN NÄSA!!!

Vet inte om jag visat denna förut men detta är vad vi gör på lektioner :)

Nu har jag inga fler nya roliga bilder så lämnar detta inlägg med ett TJARRÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0