Åt helvette me etablissemanget!

Campus svea e bäst.
Tittade på sista avsnittet som e en kvart sen kom jag på att jag hade ett andra avenyn avsnitt okollat så då titta jag på de i 45 minuter sen titta jag på massa extramaterial i 20 minuter. Jag vill ju faktiskt titta på Kimberly imorrn när hon tävlar. Jag måste sova nu. Har planerat hur jag ska orka me idol imorrn. Ska pallra mig upp klockan tio (sätter klockan på halv så jag kan znoosa (stavniiiing?) ordentligt. Hon tävlar elva så då kan jag nog åka vid typ tolv. Då åker jag hem och sover till två och då går jag upp och snyggar till mig och sen åker jag till Ebba. Ungefär så hoppas jag min dag kommer se ut... Good luck säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0