Comedy Central...

... Behöver jag säga mer? Jag lever för comedy central!
Idag har jag vart mä Laura :) Vi har vart i stan och lodat runt typ :P

Imorrn kommer dumdum hem :) Då ska vi hitta på nåt SKOJJ!
Just nu sitter jag faktiskt och tittar på just comdey central :O oväntat!? (syftar på att inlägget heter comedy central.........................................japp............)

In other neeeews!
Filmer jag sett idag: nån tråkig om nån snubbe i typ rullstol som spionerar på ett par varje kväll och så dör tjejen och blablabla, Tjenare Kungen (kärlek till den!) och Catwoman!! HON BORDE HAMNA I FÄNGELSE!!!! Det är olagligt att se ut som Halle Barry gör! Speciellt i Catwoman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0