ensaaaam jag är så ensaaaaam...

i have nobooodyyyyy foor my oooooown ooooooohh!

känner på mig att de kommer bli lite av en deppfredag. har inga planer vilket betyder att jag troligt vis kommer stanna hemma. men de e lika bra de. behöver vila. e inte så pepp på planer längre heller. va de imorse men ibland slår depritionen till helt plötsligt. oh well..

för att prata om något lite roligare. skolan va fett awesome idag xD enligt mig iallafall. 80.50 börja vi me lekdag :) de va helt okej. sjukt kallt men ganska kul iaf :) sen hade vi typ 50 minuters rast och sen matte, på matten så typ.. tugga jag tuggumi? de va de jag gjorde xD
sen god lunch och sen kom de riktigt roliga. vi hade typ håltimme så jag, ebbalebba, oskar, canne, jonas och anders o linn, från natur, satt i skolfcafeét och spela hej knäckt xD hahahaha, de va så sjukt jävla kul xD oskar va jätte dålig och jag satt brevid honom och fyfan va jag garva xD hahahahah!
svenskan efter va också riktigt rolig xD jag och lebba va helt störda xD skitkul! haha. gillar att många av våra lektioner är typ helt knasiga xD

har tittat på true blood men har tittat i 72 minuter så måste vänta 54 minuter innan jag får fortsätta. som tur är så är de miami ink nu och de älskar jag :D

såååååå, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0