Fuck off

Nu orkar jag inte mer. Jag orkar inte att allt ska gå fel hela tiden och att folk ska börja hata mig utan anledning. Jag orkar inte att ingen håller kontakten och jag orkar inte trippa på tå för dig och alla andra. Jag vill bryta mig ut ur de här jävla mönstret. Men jag vågar fan inte. För jag e så jävla feg och jag vill inte förstöra för dig. Jag hindrar mig själv att vara jag för din skull. Så du ska slippa oroa dig. Allt för dig. Och vad får jag tillbaka? Ingenting. Allt e bara tomt.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar dig finaste bästaste syster <3

2009-10-31 @ 23:39:57
Postat av: Sanna ,

fattar inte varför folk ska hata en untan anledning, de gör folk med mig också och jag har inte gjort dom nått ;/

2009-11-01 @ 00:41:02
URL: http://sannabrink.blogg.se/
Postat av: emily

älskar dig också finaste änglasyster!<3

2009-11-02 @ 01:10:55
URL: http://halvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0