Idolgenrep

Såå va ju på genrep till idol idag me ebba + familj :) De va faktiskt väldigt kul. Även fast de satt några fjortis****** och skrek som in i HELVETTE hela jävla tiden! När erik kom ut trodde (hoppades) jag fan att deras stämband skulle gå av eller nåt. Fyfan va dom skrek asså. Dom blev tom tillsagda men sluta inte. Ush och tvi!

Imorrn ska ska ska ska ska SKA jag plugga matte me ebba! Vi måste verkligen. Vi har typ prov på tisdag eller nåt sånt.. Tisdag, onsdag eller torsdag iaf och vi är på typ andra siden eller nåt sånt. Det är ett ovanligt stort kapitel enligt mig..

Har massa random tankar som flyter runt i mitt huvud just nu.
T ex vet jag inte hur de känns med fria handleder kom jag på :S har ju armband på båda handelderna.. Kan se om jag hittar nån bild. Nää men asså jag har liksom glömt hur de känns... Det känns alltid liksom typ tjockt på mina handleder. Eller oftast så tänker jag ju inte på det men när jag gör det så känner jag hur tydligt det känns att dom inte är fria..
(klicka för att göra större) 
Där har ni en titt på mina handleder och mina fina miner xD haha, men jaa jag är uttråkad och känner för att tala om att jag inte vet hur det känns när vinden blåser mot handlederna... hum... oh well

En annan grej är att jag är väldigt läs- och skrivsugen just nu. Nåt ni inte visste kanske, jag älskar att läsa! Mest självbiografier men gillar också Katarina Von Bredow. Hon skriver mest typ tonårs flick böcker om problematisk kärlek för att hon själv upplevde problematisk kärlek när hon va ung. Oftast en tjej som blir kär i en äldre kille, som hon själv blev. Vet lite om henne för hon bodde i Sigtuna där både min mamma och pappa bodde. De va typ värsta skandalen.. Sigtuna e skvallerstad..
Fast jag gillar nog självbiografier mest. Eller beror ju såklart på vilket humör jag är på...

Nää nu har jag skrivit alldeles för långt. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och skriva lite om allt möjligt och sen ska jag nog läsa expert på att rodna för typ 5/6 gången :)
POSSPOSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0