Jag är duktig på att gå och lägga mig

Innan jag åkte till mamma planerade jag att åka hit, packa och typ titta på Love Actually i sängen... De gick ju skitbra. Nu har jag tvättat mig och sitter framför datan med according to jim bredvid mig. Kläderna ligiger på sängen, gamla grejer fortfarande i väskan och jag har inte kommit i närheten av att packa........ Har inte borstat tänderna heller.......... Fcuk it... Nääää, om man inte borstar tänderna kommer tandtrollen!
Och efter according to jim ere 8 simple rules och sen rules of engagement... kommer inte kunna stänga av tv:n.... ska upp typ kvart i åtta o duscha imorrn och sen sitta ca sex timmar på bussen.... säkert utan rökpaus.... RÄDDA MIG!
Nu måste jag typ stänga av datan.. Snart..


PössPöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0