Vad ska vi göra nu vad ska vi göra nu vad ska vi göra nu vad gör jag nuuu?

Vet inte vad jag ska göra... Kom hem från bio för ungefär en timme sen... Shit, har jag suttit här en hel timme :S wtf? Aja.
Filmen va väldigt bra :) Det bästa med filmen va dansarna. Dom va bra. Och fina. Mmmm.
I brommaplan träffa jag Kimpan också :) Har försökt få tag på henne men hon och kontakt går inte ihop. Men ska iaf kanske åka och titta när hon tävlar imorrn. Hon tävlar nämligen klockan 11 så får se hur jag gör :P. Ska försöka komma upp tidigt och vända tillbaka dygnet lite.

Juste! Ska på IDOL imorrn :D Me ebbot! Dom hade en biljett över eftersom att hennes brorsa inte ville (måste bara skriva att jag precis satt och fundera väldigt nogrannt om de hette vilje eller viljde eller vilde.. Kunde absolut inte komma på vad de hette...) följa me så jag blev erbjuden och självklart tackar man ja :D Ska bli skitkul faktiskt :D Även fast jag inte alls följer idol i år så ska de blir väldigt roligt. Har aldrig vart på nåt sånt förut :)

Detta är vad jag har att välja mellan att göra nu:
  • Titta på campus svea och äta godis
  • Titta på tråkiga Becker och äta godis
  • Titta på animal planet och äta godis
  • Spela spel på jesper och äta godis
  • Gå och lägga mig...
  • Eller göra något annat och äta godis
Tror jag väljer alternativ ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0