de e dags för lördagsmyyyyys (alldeles ensam i lilla huset bredvid stora huset som resten av familjen sover i xD)

nuuuuu tittar jag på according to jim :)
insparksfesten va fucking grym :D så jävla rolig! längtar redan som fan tillnästa insparksfest till dom nya ettorna xD
och till idre för de har man ju hört ska bli riktigt kul. tvåorna brukar säga "insparksfesten e de roligaste ni kommer få göra fram till idre".. sååå... man har ju alltid nåt att se fram emot ;)
efter festen drog jag och ebba till ebba och soov. kattas mamma va snäll och hämtade oss fem små barn i blackan. har en känsla av att vi va liiiite högljudda kanske xD oh well. (det kommer några bilder imorrn kanske.. bilder som jag snott av ebba :P)

idag har jag bara åkt till pappa och tagit de lungt. känns väldigt frustrerande att jag har 50cl vodka och ca 60cl vin i min väska som jag inte borde röra förens nästa helg xD haha. oh well.

som man ser på bilden nedan (där det är inringat) så har jag ett väldigt stort fult örhänge där. det är för att mitt örhänge fastnade i bellas ansikte en gång så de gick sönder och örat börja blöda. men jag fick på örhänget igen men det har krånglat väldigt mycke. sen idag ramla de av i bilen så jag fick springa upp och ta ett random örhänge. men mamma har köpt nya... gryyymt intressant.....

nu ska jag skriva i min lilla kvällsbok x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0