hos ebbalebba

sitter nu hos ebbalebba. hon ska laga mat idag, köttbullar och makaroner, och jag ska äta här :)
vi har tittat på tv hela dan typ. och ätit. och busat ;)
nääää men jag tror jag ärligt kan säga att både jag och ebbalebba e grymt taggade inför insparksfesten imorrn :D ska bli så jävla awesome!
bajsen gick precis ner så ska nog gå ner till henne.. jippie! nu kom hon upp igen xD

anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag är helt enkelt för att jag inte har känt för de.. därför brukar mina bloggar gå väldigt väldigt dåligt eftersom att jag tappar suget på att skriva ganska snabbt. men ska försöka bli lite bättre........

igår va förövrigt väldigt kul i skolan. eller skönt typ. jag ebba o isak drog till nockeby på håltimman och satte oss i skogen och myste och typ rökte.. bah allmänt chiiiiiiill! määääään nu ska jag sluta skriva. tråååkigt..... hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0