jag ger dig min morgon

seeeen sovmorgon idag! hur man ser att man har seeeen skööön sovmorgon är ifall man vaknar innan klockan ringer. vilket jag gjorde idag. börjar halv tolv :D. alla gymnasielärare har typ nåt möte idag. fast min matte lärare tyckte tydligen att vi skulle ha lektion -.- aja. två lektioner idag klarar jag. matte och svenska. och samling fast det är ingen lektion :P
fick 400 spenn av mormor och morfar igår :) nu har jag cigg och sprit till ikv. insparksfesten. awesome! hoppas jag får sova hos ebba!
nu måste jag faktiskt börjar göra iordning mig. tänker lyssna på underbar håkan och sminka mig framför cartoon network utan ljud xD



bilden är för ebbas skull. hoppas hon ser den :P


Kommentarer
Postat av: ebbajs

amagad I LOVE IT! sexxxi mama!

2009-09-25 @ 18:05:19
Postat av: emily

hahaha, modellargentur nästa xD

2009-09-27 @ 00:41:52
URL: http://hslvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0