misterchrister.devote.se

idag har jag träffat ebbalebba :) de va väldigt koool! vi satt mest på donken och skojjade :P vi spelade också massa kort xD jag ägde röööv!!!
sen följde jag med henne till nån typ tjejgrupp i hennes kyrka. de va väldigt trevligt :) har ju redan erfarenheter från tjejgrupp och de va ungefär likadant som i skolan, fast lite roligare eftersom att i skolan va vi på tjejgrupp för att vi va typ elaka mot varandra xD oh well.

imorrn ere skola. börjar nio. ganska okey faktiskt. vi cyklar så de går snabbelisnabbt. nu ska jag typ renskriva min text om en barndomsplats och läsa ett geografi kapitel :)

good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite!



haha, skolfoto från sexårs. vet inte riktigt hur bra man ser meen, can you find me? hint - översta raden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0