sucker

skola idaaag. jag och ebba hade planerat att inte gå på naturkunskapen eftersom att ingen av oss pluggat så vi satt på donken istället. sen får ebba ett sms av anna att vår lärare flytta upp de till imorrn -.- kommer nog inte gå iaf eftersom att rövbert e dum i huvet och jag gillar inte honom :@
iiiaaaaaaafffff. efter skolan va jag dum och köpte massa godis. jag åt lite. nu har jag slängt de i papperskorgen. känner mig stolt. hade fan planerat att den här veckan skulle va en bra vecka. de gick ju jätte bra. men man måste få slinta lite i början. jag tror jag ska börja med min gamla metod. kanske inte så nyttigt för psyket typ men men. de funkade iaf.

ooooh well, nog om emo-jag-e-tjock-bla-bla-bla.. nu e vi glada :D idag ere supermåndag :D:D:D:D:D:D:D:D tjuhuuuu
imorrn ere estet. tjuhuuuuu.
nu ska jag kissa. tjuhuuuuu.


Kommentarer
Postat av: yo mama

VA SLÄNGDE DU DITT GODIS!?

2009-10-01 @ 20:59:49
URL: http://misterchrister.devote.se
Postat av: emily

jaa men de va så himla mycke o jag kände mig så himla tjock när jag åt allt

2009-10-02 @ 17:00:55
URL: http://halvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0