trööööött

blev inge poker. eller jag åkte till martin för att spela poker men det kom för få människor så jag, martin och martins kompis richy drog in till stan för att fika på café 60 men de va typ enorm kö så vi drog hem istället x) jag och martin va jäääätte kansiga hos honom, han spela sims och jag dampa lite smått hela tiden ungefär ^^ sen dampa han sönder.. hehe... näämen de va trävlans

tova, om du ser de här, förlåt för att jag inte stanna kvar, tänkte inte på att säga att jag åkte hem. trodde faktiskt inte att ni skulle komma så jag tänkte att de inte va nån ideé att smsa och säga typ "jag åker hem nu så ni behöver inte komma" aja. så kul man kan ha.

hemma titta jag och mamma på menthalist. han e snyyyyyyyyyyyygg!!!!!
nu ska jag sova! e så sjukt jävla sepetrött! kommer sova grymt länge imorrn :)

GÖD NATT!



haha, älskar den här bilden xD den visar verkligen rätta sidan av min familj xD pappa ville typ "ååh emily, kan inte du ta en fin bild på oss tre". detta blev resultatet x) det finns en fin bild också, men den får komma upp nån annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0