youtube

här kommer tre videos :P den första e ett nyhetsinslag om böghögar som gjordes på trollboda (min gamla skola) och villastan för typ två år sen xD efter alla böghögar och efter att några från trollboda slängde in en rökbomb i villastan gick alla lärare på helspänn och väntade på att villastadarna skulle ge igen och tillslut fixa dom besöksförbud för dom som inte hade besökslapp och va liksom godkända besökare x)
den andra är en böghög som gjorde i bibblan av 91orna :P och de e jeanette, vår ma/no lärare som säger "men va gööör ni?"
den tredje är en rolig video som kom upp som va finelifin tycker jag och som jag bara lägger upp för att jag ska ställa mig och röka på balkongen nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0